Tapahtuman oletuskuva

Esiintymistaito, Helsinki

12.3.2020 09:00

Original Sokos Hotel Tripla

Luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen tehtävänä on edistää hyvää työturvallisuutta ja edunvalvontaa työpaikka- ja yritystasolla. Tehtävän hoitaminen onnistuneesti edellyttää asiaosaamisen lisäksi myös hyviä esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja. Olet päivittäin tekemisissä niin yrityksesi työntekijöiden, työnantajien edustajien ja mahdollisesti aliurakoitsijoiden kanssa sekä satunnaisemmin muiden, niin liiton kuin toistenkin yhteistyötahojen kanssa. Hyvän työturvallisuus- ja sopimiskulttuurin luomisessa tärkeää on vuorovaikutus.

Uudella kurssilla liitto haluaa tukea sinua kehittämään esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja. Käytännön harjoitteiden kautta opit esiintymisvarmuutta ja ratkot vuorovaikutushaasteita.

Kurssin ohjelma

Ilmoittautuminen

Tällä samalla hakemuksella ilmoittaudut molemmille kurssin osille. Kurssin molemmat osat pidetään samassa paikassa.

Rakennusliitto ja Rakennusteollisuus RT suosittelevat, että luottamushenkilö ja työnantajan edustaja täyttävät hakemuksen yhdessä. Työnantajan sekä kurssille hakevan Rakennusliiton jäsenen tiedot täytetään hakemukseen. Kurssihakemuksesta lähtee kopio myös työnantajan edustajalle hakemuksessa ilmoitettuun osoitteeseen. Kurssille kirjautuu osallistujaksi työntekijä.

Kurssista ei aiheudu osallistujalle kuluja. Rakennusliitto maksaa kurssin aikana opetuksen, ruokailun, matkat ja tarvittaessa majoituksen (jos saavut pitkän matkan päästä ja tarvitset majoituksen jo edellisillasta alkaen, ilmoita asiasta lomakkeen Terveisiä järjestäjälle -kentässä).

Lisätietoja:
koulutus@rakennusliitto.fi
Sara Putaansuu, puh. 020 774 3076
Juhani Lohikoski, puh. 050 366 1171

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Paikkoja jäljellä

Tapahtumaan on jäljellä 0 paikkaa.

Alkaa:

12.3.2020 09:00